Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



O programie

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Klaudia Pucek | 2020-08-12 11:57:30
branżowy program promocji, moda polska, odzież, polskie marki produktowe, bpp, paih, polska agencja inwestycji i handlu, stoiska informacyjno-promocyjne, targi, konferencje, kampanie promocyjne, briefing dla prasy, materiały promocyjne, krajowe inteligentne specjalizacje, kis, polscy projektanci, polski design, chiny, usa, indie, rosja, francja, japonia

Program promocji branży Moda Polska został przygotowany przez Ministerstwo Rozwoju Rzeczypospolitej Polskiej.

Branża Moda Polska to sektor o dużym potencjale eksportowym i wizerunkowym do budowania silnej i rozpoznawalnej Marki Polskiej Gospodarki.

 

Działania realizowane w ramach programu mają na celu promocję całej polskiej branży modowej obejmującej sektor odzieżowy, obuwniczy, galanteryjny oraz jubilerskii obejmują przede wszystkim organizację narodowych stoisk informacyjno-promocyjnych na największych i najważniejszych wydarzeniach targowych branży. Do końca 2022 r. zostaną zorganizowane stoiska podczas 6 wydarzeń w 5 krajach.

 

Na organizowanych stoiskach polskie firmy z branży modowej mają możliwość prezentacji swoich ofert, wyświetlania filmów reklamowych oraz odbywania spotkań B2B z kontrahentami. Dodatkowo obsługa stoiska narodowego udziela zwiedzającym informacji o stoiskach polskich firm, będących wystawcami na danych targach.

 

Podczas targów realizowane są również inne działania kreatywne takie jak briefingi prasowe, czy interaktywna mapa odwiedzających polskie stoisko.

 

Mikro, mali i średni przedsiębiorcy mogą otrzymać dofinansowanie części kosztów związanych z udziałem w programie w ramach poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych - Go to Brand” PO IR. Wsparcie dla przedsiębiorców zapewnia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.

 

Program jest realizowany w ramach poddziałania 3.3.2 „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki - Brand”, PO IR.

 

Realizatorem programu jest konsorcjum firm: M Promotion International Sp. z o.o. oraz Agencja M Promotion Sp. z o.o.