.
Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Polskie stoisko narodowe na targach mody CHIC w Szanghaju - marzec 2018

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2018-03-01 15:07:24
targi, chic, polskie stoisko, targi mody, branżowy program promocji, bpp, moda polska, sektor polskiej mody, stoisko informacyjno-promocyjne, spotkania b2b, materiały promocyjne, materiały audiowizualne, konferencja prasowa, polska agencja inwestycji i handlu, paih, 2018, szanghaj, chiny

Jedno z najważniejszych światowych wydarzeń targowych dla branży mody - targi CHIC Shanghai - odbędą się w dniach 14-16 marca 2018 r. Polska Agencja Inwestycji i Handlu zorganizuje stoisko informacyjno-promocyjne, gdzie zostanie zaprezentowany sektor polskiej mody.

CHIC Shanghai to największe tego typu wydarzenie w Azji, które dzięki rozmachowi i różnorodności znacząco wpływa na światowe trendy mody. Targi rozmieszczone są na 100 tys. m2 i gromadzą ponad tysiąc wystawców z całego świata. Organizatorzy przewidują, że wydarzenie odwiedzi ponad 125 tysięcy gości z ponad 20 krajów.

 

Targi modowe w Szanghaju to znakomita okazja dla producentów do zaprezentowania nowych kolekcji, a dla odwiedzających do poznania nowości na nadchodzący sezon. Przede wszystkim to możliwość nawiązania kontaktów handlowych oraz rozpoznania potrzeb zagranicznych rynków. Organizatorzy zapowiadają także wiele wydarzeń towarzyszących, takich jak: pokazy mody, konferencje prasowe czy fora biznesowe.

 

 

Polska Agencja Inwestycji i Handlu, w ramach promocji polskiego sektora mody, zorganizuje stoisko narodowe, które będzie zlokalizowane w hali nr 2, stoisko M051. Polscy przedsiębiorcy, niezależnie od tego czy biorą udział w targach, mają możliwość dystrybuowania za pośrednictwem stoiska PAIH własnych materiałów reklamowych, takich jak katalogi czy krótkie filmy reklamowe. Ponadto stoisko ma wydzieloną część do prowadzenia w komfortowych warunkach spotkań b2b. Przestrzeń ta jest dostępna dla przedstawicieli wszystkich polskich firm oraz ich kontrahentów. Przewidziano również organizację spotkania prasowego z lokalnymi dziennikarzami, w czasie którego zostanie zaprezentowany sektor polskiej mody.

 

Polskie stoisko narodowe na targach w Szanghaju zostanie zorganizowane przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu w ramach realizacji programu promocji polskiej mody, poddziałanie 3.3.2: Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.

 

Więcej informacji na temat programu oraz kolejnych wydarzeń branżowych dostępne jest na stronie MODA POLSKA.