Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Najważniejsze targi "profashionalistów" w Azji - CHIC Shanghai za nami!

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2018-03-28 15:04:44
targi, chic, polskie stoisko, targi mody, branżowy program promocji, bpp, moda polska, sektor polskiej mody, sektor modowy, stoisko informacyjno-promocyjne, spotkania b2b, materiały promocyjne, materiały audiowizualne, konferencja prasowa, polska agencja inwestycji i handlu, paih, 2018, szanghaj, chiny

CHIC Shanghai to bez wątpienia jedno z najbardziej wpływowych wydarzeń modowych w Azji. Już same statystyki robią wrażenie: ponad 117 tysięcy metrów kwadratowych przestrzeni wystawienniczej, niemal 150 tysięcy odwiedzających, ponad 1200 międzynarodowych stoisk firm i instytucji - wśród nich stoisko Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. Wydarzenie zostało oficjalnie rozpoczęte przez chińskich urzędników wysokiej rangi.

Targi branżowe to znakomita okazja dla firm do zaprezentowania swoich produktów oraz nawiązania kontaktów biznesowych. Uczestniczenie w takim wydarzeniu jest szczególnie istotne w przypadku pozyskiwania kontrahentów z Chin, gdzie niezwykle ważne jest nawiązanie osobistych relacji.

 

Przestrzeń wydarzenia została podzielona na dziesięć sekcji, w których prezentowana była odzież nawiązująca do różnych stylów oraz różnego przeznaczenia. Można było znaleźć zarówno wzory nawiązujące do tradycji chińskiej, aktualne trendy europejskie oraz lokalne interpretacje klasycznych stylów. Odbyło się również wiele pokazów kolekcji projektantów o już ugruntowanej pozycji na rynku oraz tych dopiero wkraczających w świat wielkiej mody. Osobna sekcja targów była poświęcona prezentacji nowoczesnych technologii produkcji tekstyliów.

 

 

Na polskim stoisku informacyjno-promocyjnym udzielano informacji dotyczących polskiego sektora mody. Zorganizowano także konferencję prasową, w czasie której ekspert branżowy zaprezentował potencjał polskiego sektora modowego. Na stoisku dystrybuowano również materiały promocyjne polskich przedsiębiorców.

 

 

Polskie stoisko narodowe organizowane jest w ramach Branżowego Programu Promocji "Moda Polska" realizowanego przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu.