Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Polskie stoisko narodowe na targach UBM September Hong Kong Jewellery & Gem Fair

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2018-09-27 10:11:25
targi, ubm september hong kong jewellery & gem fair, polskie stoisko, targi biżuteryjne, biżuteria, branża jubilerska, kamienie szlachetne, b2b, branżowy program promocji, bpp, moda polska, stoisko informacyjno-promocyjne, spotkania b2b, materiały promocyjne, materiały audiowizualne, konferencja prasowa, polska agencja inwestycji i handlu, paih, 2018, hong kong

Położenie, uwarunkowania historyczne oraz geopolityczne Hongkongu sprawiają, że krzyżują się tu ścieżki biznesowe niemal wszystkich zakątków świata. W dniach 14-18 września 2018 r. odbyły się targi UBM September Hong Kong Jewellery & Gem Fair - jedno z najważniejszych wydarzeń na biżuteryjnej mapie świata. W wydarzeniu udział wzięła również silna reprezentacja polskich producentów biżuterii.

Hongkong, nazywany bramą do rynku chińskiego, przyciąga na wydarzenia targowe przedstawicieli handlu z całego świata. Organizowane tam targi charakteryzują się perfekcyjną organizacją, dbałością o szczegóły oraz dużą ilością międzynarodowych wystawców jak i odwiedzających. W 2017 r. w wydarzeniu wzięło udział ponad 3690 wystawców z 57 krajów, a przestrzeń wystawiennicza targów - w dwóch obiektach - zajęła ponad 135 tys. metrów kwadratowych. Wydarzenie zostało odwiedzone przez niemal 60 tys. gości z całego świata.

 

 

W bieżącym roku na targach obecnych było 13 polskich przedsiębiorców. W znakomitej większości prezentowali oni ofertę biżuteryjną opartą o bursztyn. Cechą charakterystyczną polskich wyrobów bursztynniczych jest unikalny design oraz łączenie tego materiału ze złotem lub srebrem.

 

 

Swoje stoisko na targach miało również Międzynarodowe Stowarzyszenie Bursztynników z siedzibą w Gdańsku. Stowarzyszenie prezentowało ofertę certyfikacji bursztynu w laboratorium.

 

 

W ramach działań promocyjnych polskiego sektora biżuterii na stoisku narodowym zorganizowanym przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu SA, odbyła się konferencja prasowa skierowana do lokalnych oraz międzynarodowych dziennikarzy. Prowadzący konferencję - ekspert branżowy p. Wojciech Mysiara, zaprezentował specyfikę oraz potencjał polskiej branży biżuteryjnej.

 

 

 

Targi przejdą do historii nie tylko ze względu na duże zainteresowanie polskim bursztynem, ale także ze względu na największy w historii Hongkongu supertajfun, przez który targi na jeden dzień zostały zamknięte ze względów bezpieczeństwa przez organizatora.

 

 

Polskie stoisko narodowe na targach w Hongkongu zostało zorganizowane przez PAIH w ramach realizacji programu promocji branży Moda Polska w ramach poddziałania 3.3.2: Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, którego celem jest promocja polskiej gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe, wpisujące się w obszary Krajowych Inteligentnych Specjalizacji (KIS).

 

 

Kolejne polskie stoisko narodowe zostanie zorganizowane na targach JCK Las Vegas w 2019 roku. Lista wszystkich imprez targowych, na których będziemy obecni dostępna jest w Kalendarzu wydarzeń.