Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Polskie stoisko narodowe na najbardziej "modnych" targach w Rosji!

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2019-03-27 12:43:00
targi, collection premiere moscow, polskie stoisko narodowe, moda, odzież, branżowy program promocji, bpp, moda polska, stoisko informacyjno-promocyjne, potencjał polskiego sektora modowego, materiały promocyjne, materiały audiowizualne, konferencja prasowa, spotkania b2b, polska agencja inwestycji i handlu, paih, 2019, moskwa, rosja

W dniach 25-28 lutego 2019 r. odbyły się w Moskwie targi CPM MOSKWA, które prezentują międzynarodowe trendy w modzie w samym sercu rosyjskiej metropolii. W tym roku na powierzchni ok. 50 tys. mkw. zostało zaprezentowanych ok. 1400 kolekcji na sezon jesień-zima 2019/2020 z 35 krajów. W targach wzięło udział również 25 polskich firm z sektora odzieżowego oraz biżuterii.

Kupcy w czasie targów mają szansę zdobyć informacje o aktualnych trendach, a także na miejscu zamówić kolekcje od międzynarodowych i lokalnych producentów odzieży, w tym z Włoch czy Turcji. Na targach prezentowanych było 50 grup asortymentowych, w tym kolekcji damskich, męskich dziecięcych, ale również akcesoriów.

 

Wystawcy podzieleni zostali na 15 hal tematycznych oraz pawilonów narodowych, w tym: kolekcji Premium, dziecięcych, akcesoriów oraz obuwia czy też bielizny i kolekcji plażowych. Wydarzeniu towarzyszyło wiele dodatkowych atrakcji, w tym pokazy mody na profesjonalnie przygotowanym wybiegu oraz seminaria. 4 dni intensywnych spotkań oraz rozmów biznesowych relacjonowanych było przez ponad 300 rosyjskich i międzynarodowych dziennikarzy oraz przedstawicieli mediów.

 

Polskie stoisko narodowe na targach CPM MOSKWA

 

Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. w czasie targów zorganizowała narodowe stoisko promocyjne, na którym prezentowano potencjał polskiego sektora modowego oraz branż z nim ściśle związanych, do których możemy zaliczyć rynki biżuterii i wyrobów skórzanych.

 

Polski rynek mody należy do najbardziej perspektywicznych oraz największych rynków w Europie. Obecnie plasuje się na drugim miejscu wśród krajów Unii Europejskiej. Polska znajduje się także na 16. miejscu pośród największych eksporterów, a rodzime produkty kupowane są m.in. przez międzynarodowe sieci handlowe. W opinii Kingi Miller - eksperta branżowego programu Brand-Moda Polska "do najszybciej rozwijających się kategorii produktowych zalicza się zaawansowaną technologicznie odzież sportową, bieliznę z segmentu premium, a także dodatki odzieżowe". Jak dodaje: "Bardzo ważną kategorią polskiego sektora odzieżowego, poza dominującą konfekcją damską, pozostaje także specjalistyczna odzież robocza, obejmująca w szczególności ochronne ubiory dla strażaków, górników czy mechaników, a także uniformy korporacyjne. W obu kategoriach wykorzystywane są innowacyjne, zaawansowane surowce i materiały oferowane przez polskich producentów. Specjalizacja ta pokazuje ogromny potencjał rynku polskiego na skalę światową, a innowacyjność w designie oraz nowatorskie rozwiązanie technologiczne aplikowane do produktu, stają się bazą do dalszego rozwoju polskiej branży mody".

 

Materialy audiowizualne oraz promocyjne od polskich przedsiebiorców

 

Na polskim stoisku informacyjno-promocyjnym wydzielone zostało miejsce do spotkań b2b dla przedstawicieli polskich firm oraz kontrahentów, z którego przedsiębiorcy często korzystali. Pracownicy PAIH udzielali również informacji o sektorze modowym mediom branżowym, którzy poszukiwali informacji na temat polskiego sektora mody. Dostępny dla odwiedzających stoisko był film promocyjny w technologii VR360 na temat sektora mody polskiej, informacje branżowe były także prezentowane przez piramidę holograficzną. Odwiedzający stoisko mogli uzyskać szersze informacje na temat polskich firm modowych z dystrybuowanych katalogów, ulotek, wyświetlanych filmów promocyjnych, a także z interaktywnej recepcji. Na stoisku została zaaranżowana również ekspozycja polskiej branży modowej polskich firm odzieżowych, obuwniczych czy też oferujących biżuterię oraz dodatki.

 

Konferencja prasowa z udziałem medióww oraz przedstawicieli polskich firm

 

Trzeciego dnia targów (27.02.2019 r.), w ramach promocji branży mody polskiej na polskim stoisku promocyjnym odbyła się konferencja prasowa, którą poprowadził ekspert branżowy p. Kinga Miller. Dziennikarzom międzynarodowym oraz zgromadzonym gościom i przedstawicielom polskich firm zaprezentowano w prezentacji multimedialnej polski sektor mody. Po konferencji prasowej dziennikarze zostali oprowadzeni po polskich stoiskach.

 

Spotkanie z Konsulem Generalnym RP w Moskwie

 

Gościem specjalnym stoiska narodowego był Konsul RP w Moskwie p. Andrzej Karpiuk, który również spotkał się z przedsiębiorcami obecnymi na targach.

 

W czasie targów odwiedzono polskich przedsiębiorców, przeprowadzono rozmowy z przedsiębiorcami na polskim stoisku, a także miały miejsce wywiady oraz rozmowy z dziennikarzami polskimi, lokalnymi i międzynarodowymi.

 

Konferencja prasowa z udziałem przedstawicieli ZBH wMoskwie

 

Polskie stoisko narodowe na targach w Moskwie zostało zorganizowane przez PAIH w ramach realizacji programu promocji branży Moda Polska w ramach poddziałania 3.3.2: Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Celem programu jest promocja polskiej gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe, wpisujące się w obszary Krajowych Inteligentnych Specjalizacji (KIS). Działania realizowane w ramach niniejszego zadania skierowane są na promocję branży kosmetycznej, jako całości sektora.

 

Wiecej informacji o programie oraz kalendarz wydarzeń targowych dostępne są na stronie: fashion.trade.gov.pl.