Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Promocja mody polskiej na targach Who’s Next w Paryżu - relacja

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2019-09-13 15:42:08
targi, who’s next, who is next, polskie stoisko narodowe, moda, odzież, branżowy program promocji, bpp, moda polska, stoisko informacyjno-promocyjne, potencjał polskiego sektora modowego, konferencja prasowa, polska agencja inwestycji i handlu, paih, 2019, paryż, francja

W dniach 6-9 września 2019 r. w Paryżu odbyła się kolejna edycja Międzynarodowych Targów poświęconych sektorowi mody - Who’s Next. Wśród 1200 marek i dziesiątek tysięcy zwiedzających nie zabrakło także polskich przedsiębiorców.

Who's Next

Narodowe stoisko informacyjno-promocyjne zorganizowane zostało przez PAIH w ramach Branżowego Programu Promocji "Moda Polska". To kolejna impreza wystawiennicza na świecie, na której zaprezentowany został potencjał tego sektora polskiej gospodarki.

 

Who's Next

 

W trakcie targów stoiska PAIH oraz pozostałych firm polskich odwiedzone zostały przez przedstawicieli Ambasady RP we Francji - pana Rafała Hryniewieckiego, Radcę, Kierownika Wydziału Ekonomicznego oraz panią Mirosławę Kachel-Pele. Trzeciego dnia imprezy na stoisku PAIH zorganizowana została także konferencja prasowa dot. polskiego sektora mody, poprowadzona przez eksperta branżowego, panią Ewę Krajewską.

 

Who's Next

 

W zakończonej edycji targów Who’s Next udział wzięło 16 polskich przedsiębiorców: Julitta, Argentum, Enugo, FashionLAB nosugar-clothing, Femi Stories, Feria, Kędziorek, Le Petit Trou, Malove, Mara Gibucci, Moove, Nago, Potis & Verso, Pretty One, Yeah Bunny oraz Zombie Dash.