Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



O programie

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2017-12-18 11:00:22
branżowy program promocji, moda polska, odzież, polskie marki produktowe, bpp, paih, polska agencja inwestycji i handlu, stoiska informacyjno-promocyjne, targi, konferencje, kampanie promocyjne, briefing dla prasy, materiały promocyjne, krajowe inteligentne specjalizacje, kis, polscy projektanci, polski design, chiny, usa, indie, rosja, francja, japonia

Realizacja programu promocji branży Moda Polska w ramach poddziałania 3.3.2: Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu realizuje branżowy program promocji branży Moda Polska, którego celem jest promocja polskiej gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe, wpisujące się w obszary Krajowych Inteligentnych Specjalizacji (KIS). Działania realizowane w ramach niniejszego zadania skierowane są na promocję branży Mody Polskiej, jako całości sektora.

 

W ramach realizacji programu do końca 2019 roku Polska Agencja Inwestycji i Handlu zorganizuje stoiska informacyjno-promocyjne podczas 8 wydarzeń targowo-konferencyjnych w 6 krajach:

  • Chiny,
  • USA,
  • Indie,
  • Rosja,
  • Francja,
  • Japonia.

Szczegółowa lista targów i konferencji dostępna jest w Kalendarzu wydarzeń.

 

Na zorganizowanych przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu stoiskach polskie firmy będą miały możliwość prezentacji ofert, filmów reklamowych oraz spotkań z kontrahentami. Dodatkowo obsługa stoiska narodowego udzielać będzie zwiedzającym informacji o stoiskach polskich firm, będących wystawcami na danych targach.

 

Podczas targów realizowane będą również działania kreatywne mające na celu zwrócenie uwagi na stoiska polskich wystawców oraz branży Mody Polskiej.

 

W czasie trwania tragów zorganizujemy również briefing dla prasy, w czasie którego przedstawimy siłę i potencjał polskiego przemysłu mody oraz przeprowadzimy obchód po polskich stoiskach.

 

W trakcie trwania programu wyprodukujemy dwie edycje folderu dla branży Moda Polska. Folder ten będzie głównym materiałem promocyjnym w trakcie wszystkich imprez targowych.

 

W czasie trwania programu przeprowadzimy również kampanie promocyjne w Internecie na następujących perspektywicznych rynkach pozaunijnych:

  • Chiny,
  • Indie,
  • Rosja,
  • Japonia,
  • Indie.

 

Przedsiębiorstwa zainteresowane skorzystaniem z programu promocji dla branży Moda Polska zapraszamy do kontaktu.