Branża Moda Polska to sektor o dużym potencjale eksportowym i wizerunkowym do budowania silnej i rozpoznawalnej Marki Polskiej Gospodarki.
Działania realizowane w ramach programu mają na celu promocję całej polskiej branży modowej obejmującej sektor odzieżowy, obuwniczy, galanteryjny oraz jubilerski, obejmują przede wszystkim organizację narodowych stoisk informacyjno-promocyjnych na największych i najważniejszych wydarzeniach targowych branży. Do końca 2022 r. zostaną zorganizowane stoiska podczas 6 wydarzeń w 5 krajach.
Na organizowanych stoiskach polskie firmy z branży modowej mają możliwość prezentacji swoich ofert, wyświetlania filmów reklamowych oraz odbywania spotkań B2B z kontrahentami. Dodatkowo obsługa stoiska narodowego udziela zwiedzającym informacji o stoiskach polskich firm, będących wystawcami na danych targach.
Podczas targów realizowane są również inne działania kreatywne takie jak briefingi prasowe, czy interaktywna mapa odwiedzających polskie stoisko.
Mikro, mali i średni przedsiębiorcy mogą otrzymać dofinansowanie części kosztów związanych z udziałem w programie w ramach poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych - Go to Brand” PO IR. Wsparcie dla przedsiębiorców zapewnia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.
Program jest realizowany w ramach poddziałania 3.3.2 „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki - Brand”, PO IR.
Realizatorem programu jest konsorcjum firm: M Promotion International Sp. z o.o. oraz Agencja M Promotion Sp. z o.o.
Koordynator Branżowego Programu Promocji Moda Polska:
Klaudia Mazan
Tel: 22 818 00 23